فرمول یک باید موتورهای ۱۰۰۰ اسب بخاری داشته باشد

مدیران فنی تیم های فرمول یک بر سر قانون پیشنهادی که طی سال های آینده در را به سوی موتورهای قوی تر باز کند به مذاکره خواهند پرداخت.

فرمول یک باید موتورهای ۱۰۰۰ اسب بخاری داشته باشد
به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران مدیران فنی تیم های فرمول یک باور دارد که دوستداران این رشته از قوانین کنونی با موتور های ۷۵۰ اسب بخاری که به آسانی قابل راندن می باشند زده شده اند.

وی گفت:در حال حاضر ما در خطر از دست دادن تماشاگران یکی پس از دیگری هستیم، چرا که از نظر آن ها این مسابقات دیگرجذابیتی ندارد. 

اوایل سال نو میلادی سازندگان پیشرانه های این مسابقات در این زمینه جلسه ای گذاشتند و در آن به این نتیجه رسیدند که تغییر در نرخ جریان سوخت و همچنین افزایش سوخت برای رساندن قدرت موتورهای کنونی به چیزی بالاتر از ۱۰۰۰ اسب بخار کافی است.

لائودا همچنین افزود : امیدوارم خودرو ییشگفت انگیزی داشته باشیم که تماشگران را حداقل برای ۵ سال به تماشای این مسابقات جذب کند.قدرت موتورها باید به ۱۲۰۰ اسب بخار برسد، تایرها باید عریض تر و نیروی دانفورس افزایش یابد تا راندن آن ها سخت تر شود.

وی اضافه کرد: تکنولوژی هیبرید کنونی باید باقی بماند، اما قدرت باید افزایش یابد.این امر به سادگی با افزایش سوخت تحقق خواهد یافت و خودروهای کنونی برای هر راننده مسابقات GP2 به راحتی قابل راندن می باشد.

 او در این مورد در آخر خاطر نشان کرد: راندن خودرو ها فعلی مانند راندن خودروهای خیابانی می باشد، وقتی من  می توانم آن را برانم شما هم خواهید توانست. 
برچسب ها: فرمول یک ، فراری ، مرسدس ، ردبول
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار